반응형

 

 

 

 

 

 

 

Remember those walls I built

내가 쌓았던 벽들을 기억해?

Well baby they`re tumbling down

그 벽들이 무너지고 있어

And they didn`t even put up a fight

저항해볼 생각조차도 하지 않고 무너졌어

They didn`t even make a sound

조금의 소리도 내지 않았지

I found a way to let you in

나는 너를 맞아들일 방법을 찾았어

But I never really had a doubt

여기엔 한 치의 의심도 없어

Standing in the light of your halo

너의 후광이 비치는 곳에 서서

I got my angel now

난 지금 마치 천사를 얻은 것 같은 기분이야

It's like I`ve been awakened

마치 잠에서 깨어난 듯한 느낌이야

Every rule I had you breakin`

네가 나의 규칙을 모두 깨고 있어

It`s the risk that I'm takin`

이건 내가 감당해야 할 위험이야

I ain`t never gonna shut you out

나는 너를 절대 가로막지 않을 거야

Everywhere I`m looking now

내가 어디를 봐도

I`m surrounded by your embrace

난 너의 품 안에 둘러싸여 있어

Baby I can see your halo

너의 후광이 눈에 보여

You know you`re my saving grace

알잖아, 너는 나의 유일한 장점이야

You`re everything I need and more

너는 내가 필요한 모든 것 그 이상이야

It`s written all over your face

너의 얼굴 곳곳에 쓰여 있어

Baby I can feel your halo

너의 후광이 느껴져

Pray it won`t fade away

제발 사라지지 않기를 기도할게

I can feel your halo(halo) halo

너의 후광이 느껴져

I can see your halo(halo) halo

너의 후광이 눈에 보여

I can feel your halo(halo) halo

너의 후광이 느껴져

I can see your halo(halo) halo

너의 후광이 눈에 보여

Woah Hit me like a ray of sun

너는 한 줄기 빛처럼 나를 비춰줘

Burning through my darkest night

나의 어두웠던 밤을 밝혀줘

You`re the only one that I want

너는 내가 원하는 유일한 사람이여

Think I`m addicted to your light

나는 너의 빛에 중독이라도 된 것 같아

I swore I`d never fall again

다시는 사랑에 빠지지 않을 거라고 맹세했었는데

But this don`t even feel like falling

심지어 사랑에 빠지는지도 몰랐어

Gravity can`t begin

중력은 잊혀지지 않잖아

To pull me back to the ground again

나를 땅으로 다시 데려왔어

It's like I`ve been awakened

마치 잠에서 깨어난 듯한 느낌이야

Every rule I had you breakin`

네가 나의 규칙을 모두 깨고 있어

It`s the risk that I'm takin`

이건 내가 감당해야 할 위험이야

I ain`t never gonna shut you out

나는 너를 절대 가로막지 않을 거야

Everywhere I`m looking now

내가 어디를 봐도

I`m surrounded by your embrace

난 너의 품 안에 둘러싸여 있어

Baby I can see your halo

너의 후광이 눈에 보여

You know you`re my saving grace

알잖아, 너는 나의 유일한 장점이야

You`re everything I need and more

너는 내가 필요한 모든 것 그 이상이야

It`s written all over your face

너의 얼굴 곳곳에 쓰여 있어

Baby I can feel your halo

너의 후광이 느껴져

Pray it won`t fade away

제발 사라지지 않기를 기도할게

I can feel your halo(halo) halo

너의 후광이 느껴져

I can see your halo(halo) halo

너의 후광이 눈에 보여

I can feel your halo(halo) halo

너의 후광이 느껴져

I can see your halo(halo) halo

너의 후광이 눈에 보여

Woah Halo Halo

후광이...

Everywhere I`m looking now

내가 어디를 봐도

I`m surrounded by your embrace

난 너의 품안에 둘러싸여 있어

Baby I can see your halo

너의 후광이 눈에 보여

You know you`re my saving grace

알잖아, 너는 나의 유일한 장점이야

You`re everything I need and more

너는 내가 필요한 모든 것 그 이상이야

It`s written all over your face

너의 얼굴 곳곳에 쓰여 있어

Baby I can feel your halo

너의 후광이 느껴져

Pray it won`t fade away

제발 사라지지 않기를 기도할게

I can feel your halo(halo) halo

너의 후광이 느껴져

I can see your halo(halo) halo

너의 후광이 눈에 보여

I can feel your halo(halo) halo

너의 후광이 느껴져

I can see your halo(halo) halo

너의 후광이 눈에 보여

반응형

+ Recent posts