반응형

 

 

 

 

 

[Verse 1:]

And you say that I'm the devil you know

너는 내가 악마라 말했지

And I don't disagree, no, I don't see the harm

그리고 난 그걸 인정하는 바야, 난 손해조차 안 보려 하니까

They say, "You crazy, just leave him, he'll suffocate you"

그들은 "넌 미쳤어, 당장 그를 떠나, 그는 널 질식사시킬 거야" 라던데

But I wanna be in your arms

그럼에도 안겨있고 싶은 걸

They say, "No, don't pick up the phone, let him think there's nobody home"

그들은 "전화받지 마, 집에 아무도 없다고 생각하게 해" 라던데

But I'm under your spell

난 네 주문에 걸렸지

'Cause when you call, my heart starts to roll

네가 전화를 걸 때면, 내 심장은 요동치기 시작해

I always want more

나는 언제나 더 원하지

It's my heaven, my hell

그건 내 천국이자 지옥이니까

[Pre-Chorus:]

We're heading deep

우린 깊은 곳으로 향하고 있지

Inside lives a voice, a voice so quiet

내면에 사는 목소리, 너무나도 고요해

But I can't hear that voice when your heart beats next to mine

네 심장이 뛰는 걸 바로 옆에서 들을 땐 난 그 목소린 들을 수 없지

[Chorus:]

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

Yeah, I'm gonna regret it

나는 곧 후회할 거야

Yeah, I'm gonna regret it

나는 곧 후회할 거야

Yeah, I'm gonna regret it

나는 곧 후회할 거야

I know I'm gonna regret it

내가 곧 후회할 걸 알아

[Verse 2:]

When you said, "Baby, I just want you to lay me down and we'll fuck the pain away"

네가 "네가 날 눕혀주고 함께 고통을 잊길 원해" 라 할 때,

'Cause skin on skin, I feel nothing but the burning of desire

살결 위에 살결은, 감정은 없되 욕망의 불타오름이 있으니까

And that's just foreplay

그건 단지 전희일뿐 이어도

[Pre-Chorus:]

We're heading deep

우린 깊은 곳으로 향하고 있지

Inside lives a voice, a voice so quiet

내면에 사는 목소리, 너무나도 고요해

But I can't hear that voice when your heart beats next to mine

네 심장이 뛰는 걸 바로 옆에서 들을 땐 난 그 목소린 들을 수 없지

[Chorus:]

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

Yeah, I'm gonna regret it

나는 곧 후회할 거야

Yeah, I'm gonna regret it

나는 곧 후회할 거야

Yeah, I'm gonna regret it

나는 곧 후회할 거야

I know I'm gonna regret it

내가 곧 후회할 걸 알아

[Outro:]

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

I can't quit you, oh, baby, yeah

나는 널 포기 못 해

I can't quit you

나는 널 포기 못 해

I can't quit you, oh, babe

나는 널 포기 못 해

Gonna regret it

후회하게 될 거야

Yeah, I'm gonna regret it

나는 곧 후회할 거야

Yeah, I'm gonna regret it

나는 곧 후회할 거야

Yeah, I'm gonna regret it

나는 곧 후회할 거야

I'm gonna regret it, yeah, ay

나는 곧 후회할 거야

Gonna regret it

후회하게 될 거야

Yeah, I'm gonna regret it

난 그걸 후회하게 될 거야

반응형

+ Recent posts