반응형

 

 

 

 

 

There's no life

사람들이 말하죠

 

without love, they say

사랑 없는 삶은 삶이 아니라고

 

None worth having anyway

다른것들은 아무 가치가 없어요

 

You're mystery to me somedays

당신은 가끔 나에게 신비로운 존재예요

 

But that's what keeps me sane

하지만 그게 날 정신차리게 만들어요

 

The heart that yearns is always young

갈망하는 마음은 항상 어리죠

 

But you can't love just anyone

하지만 당신은 아무나 사랑할 순 없어요

 

It's been a while since 21

21살로부터 시간이 꽤 지났죠

 

But I still feel the same

하지만 난 여전히 그대로예요

 

 

 

 

 

 

Take me home

날 집으로 데려다줘요

 

Don't spare the horses

빠르게 데려다줘요

 

Away to a silence I need

내가 필요한 교요함으로

 

Take me home

집으로 데려다줘요

 

Don't spare the horses

빠르게 데려다줘요

 

Away to a gossamer breeze

가벼운 바람이 부른 곳으로 데려다 줘요

 

I don't need to build a house of stone

나는 벽돌로 지은 집은 필요 없어요

 

wherever you are's where I call home

당신이 있는 곳이 바로 내 집이거든요

 

 

▶Verse

'cause we're just you and me

당신과 나

 

Can drink and laugh and dance 'till three

새벽까지 마시고 웃고 춤출 수 있어요

 

I have everything I need

내가 필요한걸 다 가지고 있거든요

 

When I'm with you alone

내가 오로지 당신과 함께 있다면요

 

Home is where we stay all night

우리가 밤새 있는 곳이 바로 집이예요

 

No roof above our starry sky

우리의 별이 빛나는 하늘에는 지붕도 필요없죠

 

I'd lie here 'till the day I die

내가 죽는 날 까지 여기 누워있을 거예요

 

And our time together's flown

우리의 시간은 함께 흘러왔죠

 

 

▶Chorus

So take me home

그러니 날 집으로 데려다줘요

 

Don't spare the horses

빠르게 데려다줘요

 

Away to a silence I need

내가 필요한 교요함으로

 

Take me home

날 집으로 데려다줘요

 

Don't spare the horses

빠르게 데려다줘요

 

Away to a gossamer breeze

가벼운 바람이 부른 곳으로 데려다 줘요

 

I don't need to build a house of stone

나는 벽돌로 지은 집은 필요 없어요

 

wherever you are's where I call home

당신이 있는 곳이 바로 내 집이에요

 

 

And I know I've made mistakes at times

때때로 내가 실수를 한다는 걸 알아요

 

Every now and then I've made you cry

때때로 당신을 울게도 만들죠

 

For that I'm sorry

그건 내가 미안해요

 

They were few and far between

하지만 그건 정말 얼마안돼요

 

We're closer now than we've ever been

그 어느때보다 우린 더 가깝죠

 

You know I'm sorry

당신도 내가 미안해 한다는걸 알죠

I used to wonder why I'm here

내가 왜 여기있는지 궁금해 했어요

 

No rhyme, no reason would appear

아무 운율도, 아무 이유도 없어요

 

Since we've met it's loud and clear

우리가 만난 이후로, 그것은 분명하죠

 

I'm here to see you Home.

난 여기 당신이라는 집을 만나기 위해 있다는 것

 

 

 

반응형

+ Recent posts