반응형

 

 

 

 

Last night I had a dream Of a beautiful day

어젯밤에, 나는 아름다운 날의 꿈을 꿨어요.

And like a song An angel passed my way

그리고 마치 노래 가사에서처럼, 한 천사가 나를 스쳐갔지요.

She was the embodiment of perfection

그녀는 마치 완벽함의 화신 같았어요.

With skin like the sky

하늘과 같은 피부와

And her hair was as long as time

시간과 같이 긴 머릿결.

Then she turned to me (yeah)

With her big proud eyes

그리고 그녀는 자랑스러운 듯 커다란 눈으로 나를 돌아보았어요.

 

Her voice flowed like water

그녀의 목소리는 물과 같이 흐르고

And it brought a tear to my eye

그리고 나는 눈물을 흘려버렸어요.

And she said to me

그리고 그녀가 나에게 말했어요.

Soulstar

영혼의 별

Oh you've come

So far from where you started

오, 당신은 정말 먼 길을 오셨군요.

Don't be afraid

To let your light

Shine on the world

당신이 빛나 세상을 밝히는 걸 무서워하지 말아요.

 

Soulstar

영혼의 별

Oh you've come

So far from where you started

오, 당신은 정말 먼 길을 오셨군요.

Don't be afraid

To let your light

Shine on the world

당신이 빛나 세상을 밝히는 걸 무서워하지 말아요.

반응형

+ Recent posts