반응형

 

 

 

 

 

Girl I feel like making something

To make your mind and your body relax

girl 난 너의 심신이 쉬게 하게 할 수 있는 것을 만들고 싶어

 

That can make you feel good, real good, yea

그것은 기분 좋게 만들 거야, 정말 좋게

And make you wanna keep callin' back cuz

그리고 계속 내게 전화하고 싶게 만들 거야 왜냐하면

Love, the way I feel about you right now

자기야 내가 너에 대해 느끼는 감정 말이야

Makes me wanna take you up to cloud nine cuz

좋은 기분으로 너를 데려가고 싶어 하게 해 왜냐면

With all this love I gotta give

내가 줘야 하는 이 많은 사랑을 갖고

let me show you how I can fill you with this love inside cuz

너를 나의 사랑으로 가득 채울 수 있다는 것을 보여주게 해 줘 왜냐면

All I wanna do is spend the night with you

내가 하고 싶은 것은 너와 함께 밤을 보내는 것 밖에 없어

Put your mind at ease

마음을 편히 가져

Just like a lullaby, just like a lullaby

자장가처럼, 자장가처럼

And baby if you just give me your trust

그리고 베이비, 너의 믿음만 내게 주면

I'll shower you with love

나의 사랑을 너에게 다 줄게

Til' you fall fast asleep

네가 잠들 때까지

Just like a lullaby, just like a lullaby

​자장가처럼 자장가처럼

I can make your body And make your eyes glisten by Just looking at you baby

나는 너를 보는 것만으로도 너의 몸과 눈이 반짝거리게 할 수 있어

I can make you see how

어떻게 되는 건지 보게 할 수 있어

Cuz love, ain't nothin' more precious than when

왜냐면 사랑보다 더 소중한 것은 없거든

A woman and man come together as one

여자와 남자가 하나가 되는 때는

So take off your clothes and lay back

그러니까 옷을 벗고 누워

And let me hear you say that you're ready for this love

그리고 내게 준비되었다고 해 줘

Baby close your eyes

베이비 눈을 감아

Let me hold you tight in these arms

그리고 이 팔로 너를 꽉 감싸주게 해 줘

And make you feel like you're tucked away

잠재워 주는 것처럼 느껴질 거야

Cuz I'll keep you safe from harm

왜냐면 너를 보호해 줄 거거든

Cuz baby you know I got you

왜냐면 베이비, 내가 너와 있는 거 알잖아

Cuz all I wanna do

왜냐면 내가 하고 싶은 건..

반응형

+ Recent posts