반응형

 

 

 

 

 

Don’t you tell me that it wasn’t meant to be

우린 인연이 아니었다는 말은 하지 마

Call it quits,

그만두자는 것도,

call it destiny

어차피 그럴 운명이었다라고도

Just because it won’t come easily

쉽게 이루어지지 않는다고 해서

Doesn’t mean we shouldn’t try

포기하란 법은 없는 거잖아

We had a good thing going lately

요즘 우리 잘 되어가고 있었잖아

Might not have always been a fairy tale

항상 동화 같진 않았지만

But you know and I know

그렇지만 모두가 알듯이

That they ain't real

동화와 현실은 다르잖아

​I’ll take the truth over the story

나는 동화 너머의 진실을 받아들일 거야

You might have tried my patience lately

요즘 네가 내 인내심을 시험해보고 있지만

But I’m not about to let us fail

나는 우리 관계를 포기하지 않을 거야

I’ll be the wind picking up your sail

너라는 돛을 일으켜 세우는 바람이 될게

But won’t you do something for me

그러니 너도 나를 위해 노력해주지 않을래?

Don’t you tell me that it wasn’t meant to be

우린 인연이 아니었다는 말은 하지 마

Call it quits,

그만두자는 것도,

call it destiny

어차피 그럴 운명이었다라고도

Just because it won’t come easily

쉽게 이루어지지 않는다고 해서

Doesn’t mean we shouldn’t try

포기하란 법은 없는 거잖아

​Come and going,

수십 번 감정이 달라지고

Inside out and back to front

사이가 좋았다가도 나빠지고

All tangled and messy

다투기도 하고, 엉망이지

That’s how we’ve been and we’ll always be

그게 우리가 지내왔던 방식이고 앞으로도 그렇겠지만

And that’s alright with me

나는 괜찮아

Don’t you tell me that it wasn’t meant to be

우린 인연이 아니었다는 말은 하지 마

Call it quits,

그만두자는 것도,

call it destiny

어차피 그럴 운명이었다라고도

Just because it won’t come easily

쉽게 이루어지지 않는다고 해서

Doesn’t mean we shouldn’t try, try, try

포기하라는 법은 없는 거잖아

Just because it won't come easily

쉽게 이루어지지 않는다고 해서

Doesn't mean we shouldn't try

포기하란 법은 없는 거잖아

반응형

+ Recent posts