반응형

 

 

 

 

 

 

 

Never knew this curious head of mine

알고 싶어 하는 이 욕망을 인식하지 못했고

Never knew what is love if kept inside

사랑이 무엇인지도 알지 못했다

Nothing but and endless, empty heart

무한하고 공허한 가슴뿐

Like laying in the sea within the dark

어둠 속의 바다 위로 떠오른 듯

Give me a piece of your heart, of your heart

내게 그대의 심장 한 조각을 주오

Give me a piece of your hands as we go

우리가 떠날 때 그대의 손을 잘라 조각을 떼어다오

I wouldn't mind if I can't find, I can't find

내가 찾지 못 한다한들 상관하지 않는다

Anything to save our heart

우리의 심장을 구하기 위한 어떤 것이든

All the pieces of my body's gone

내 육체는 산산이 흩어져 사라졌다

Look at me now and tell me how I feel inside

이제 나를 바라보고 내 마음이 어떤지 말해달라

Every pieces that I lost, I have loved

내가 잃어버린, 내가 사랑했던 그 모든 조각들

Come, my wanders, after dawn restores

방랑하는 나의 자식들이여

Waiting for the world to turn once more

새벽이 다시 찾아온다면 내게 와다오

Listening to the deep magnetic sound

세상이 다시 한번 더 바뀌기를 기다리다가

Hunting for a victim, lying down

누운 채, 깊은 자성의 소리를 들으며, 희생자를 사냥한다

Come back to me after peace restores souless creatures

평화가 영혼 없는 생물들을 재생성한 이후에

내게 돌아와 다오

Feel some hurts, I wouldn't lie

두려운 마음들이여, 나는 거짓말을 하지 않는다

I got memories that travels my mind

내 마음속을 떠돌아다니는 기억들이 보인다

Fear not, fear not

두려워 말라, 두려워 말라

When you go, I got pieces of your hate in my soul

그대가 떠날 때, 내 영혼에는 그대의 증오가 한 조각 남겨진다.

Look at me now (Look at me now)

나를 바라보라 (지금 바로 나를 바라보라)

I'm coming apart in daylight

나는 한낮에 돌아온다

All the pieces that I lost, I have loved

내가 잃어버린, 내가 사랑했던 그 모든 조각들

Eh-eh-ah, eh-eh-ah, oh-eh-ah, oh

Eh-eh-ah, eh-eh-ah, oh-eh-ah

Eh-eh-ah, eh-eh-ah, oh-eh-ah

Ah

Eh-yeah, oh, oi-ah

Eh-yeah, oh, oi-ah

Eh-yeah, eh-yeah-

Look at me now (Look at me now)

나를 바라보라

I give both sides of me

나는 나의 양 면을 선사한다

I give both sides of me

나는 나의 양 면을 선사한다

I give both sides of me, oh

나는 나의 양 측면을 선사한다

반응형

+ Recent posts