반응형

 

 

 

 

I've been waiting I've been waiting 
기다리고있었어요, 기다리고 있었어요


I've been waiting for someone like you
당신같은 사람을 기다리고 있었어요


 I don't know I don't know
모르죠 모르죠 

 what it is but it's something you do 
이 맘이 뭔지는 모르지만 당신이 이렇게 만든거란건 알죠

​baby in the moonlight you can set the mood right
달빛 아래서 당신은 분위기를 바로잡을수 있죠

 I've got a clue
난 확실히 알죠

 The clock says three but the night's brand new
시계는 3시를 가리키지만 이 밤은 완전 새로운 밤이니까

 

 let's set it to two (ooooh, ooooh) 
2시로 맞춰요

Let's set it to two (ooooh, ooooh)
2시로 맞춰요

 Let's set it to two (ooooh)
2시로 맞춰요

 Been a minute since you came through
당신이 오기까지 몇분이 걸렸네요

 I've been thinking bout you since I came too
난 여기 올때도 당신 생각을 했어요

Tonight's the night we'll turn the lights down low 
오늘밤이 그날이니까 우리 조명을 어둡게 틀어놓고

then we'll go 
우리는 할거에요

come a little closer take it slow
좀더 가까이 느리게 

 come a little closer baby, whoa
좀더 가까이 다가와요

 The clock says three but the night's brand new 
시계는 3시를 가리키지만 이 밤은 특별할것이기 때문에 

Let's set it to two (ooooh, ooooh)
2시로 맞춰요

 Let's set it to two (ooooh, ooooh)
2시로 맞춰요

 Let's set it to two (ooooh)
2시로 맞춰요

​ I can't let you go out in the snow 
나는 당신을눈 내리는 밖에 내보낼수 없어요

I don't want you to be alone
나는 당신이 혼자인게 싫어요

I can't let you go out in the snow 
나는 당신을눈 내리는 밖에 내보낼수 없어요

 

I don't want you to be alone
나는 당신이 혼자인게 싫어요


 (you're the one I'm thinking bout I don't wanna fuck around, i want you)
너는 내가 생각하는 단 한사람이야. 
나는 여기저기 찔러보기 싫어, 난 너만을 원해

반응형

+ Recent posts