반응형

 

 

 

 

 

 

 

[Verse 1:]

Strollin' in the park

한가로이 공원을 거닐면서

Watchin' winter turn to spring

겨울이 봄으로 바뀌는 걸 지켜봐

Walkin' in the dark

밤에 산책을 하며

Watchin' lovers do their thing

애인들이 사랑을 나누는 걸 지켜봐

[Chrous:]

That's the time I feel like making love to you

그게 내가 너와 사랑을 나누고 싶은 시간이야

That's the time I feel like making dreams come true, oh baby

그게 내가 꿈을 현실로 만들고 싶은 시간이야

[Verse 2:]

When you talk to me

네가 내게 말을 걸 때

When you're moanin' sweet & low

네가 낮고 사랑스러운 목소리로 말할 때

When you touch me

네가 날 만질 때

And my feelings start to show, show, oh

내 감정이 드러나기, 드러나기 시작해

[Chrous:] (X2)

That's the time I feel like making love to you

그게 내가 너와 사랑을 나누고 싶은 시간이야

That's the time I feel like making dreams come true, oh baby

그게 내가 꿈을 현실로 만들고 싶은 시간이야

[Verse 3:]

In a restaurant

레스토랑에서

Holdin' hands by candlelight

촛불 옆에서 손을 잡아

Wanna touch you

널 만지고 싶어

Wantin' you with all my might, yeah

온 힘을 다해 널 원해

[Chrous:]

That's the time I feel like making love to you

그게 내가 너와 사랑을 나누고 싶은 시간이야

That's the time I feel like making dreams come true, oh baby

그게 내가 꿈을 현실로 만들고 싶은 시간이야

반응형

+ Recent posts